måndag 19 januari 2015

Nytt år och nya möjligheter.

Har inte skrivit här på ett tag nu och anledningen till detta är att jag håller på att göra en del förändringar i livet som ska leda till ännu mer trivsel i mitt liv. Bland annat så har sambon och jag också hunnit med att flytta till en lite större lägenhet. Hela julen och nyårshelgen har jag också tuggat i mig lite extra gott som hör till dessa högtider så nu blir det att hålla igen lite så att jag får igen byxorna.

Under dom åren jag drack så hade jag inte dom här problemen med att gå upp i vikt eftersom jag inte åt så mycket. Ibland kunde jag inte ens äta en macka utan det var bara alkoholen som gällde från morgon till kväll. Och tyvärr så är det så för många under helgerna.

Mina 30 år som jag söp bort kan jag aldrig få tillbaka men jag är skyldig mig själv och mina närmaste att göra resten av min tid i livet så bra som möjligt. För mår jag bra så gör min omgivning det också.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar