fredag 21 november 2014

På ett hotellrum i Stockholm.

Nu är jag i Stockholm igen för att hålla ytterligare ett mingel. Känns bra att åka till huvudstaden på "nykter kaliber" och träffa personer att umgås med och nätverka. Förr om åren när jag var mycket ute och reste så blev det inte så mycket av varken det ena eller andra. Det var mest att träna armen och föra glasen till munnen med olika alkoholhaltiga drycker.

På dessa träffar så blir det bordsvatten för min del och det funkar det med. Och nu vet ju också dom flesta om att jag är en före detta "fullblodsalkoholist" så det är ingen som höjer på ögonbrynen. Alla jag träffar tycker att det är häftigt att jag gjort en sådan resa i mitt liv och kommit tillbaka till livet som jag gjort.

Jag har sett till att det händer saker i mitt liv på olika sätt och sen får framtiden utvisa vad som blir av det. Även jag har mål i livet som jag vill nå och inte bara låta livet rulla på. För då kan det bli så att jag upptäcker att det är för sent en vacker dag. Då kommer jag med säkerhet att ångra varför jag inte gjorde det jag ville och hade som mål.

Nu framöver så jag också börja marknadsföra mig som föreläsare inom alkoholism igen eftersom jag har marknadsfört lite annat och inte haft riktigt tid med det. På tal om om marknadsföring så är jag öppen för förslag med detta också från och med december månads början. Då gäller det marknadsföring i sociala medier.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar