lördag 13 december 2014

Jäkla "skitsnackare"!

I veckan som gick så var det färdigt igen med att det fanns en person i min omgivning som "snackade skit" om mig.

Mindre kul var att det fanns en person på eventet som tyckte att jag uppträde "konstigt och berusat". Nu har jag 13 års nykterhet i ryggraden och drack endast 2 glas ramlösa med lite is och citron i.

Vad den här jäkla skitsnackaren kunde gjort istället för att låta flabben glappa kunde varit att ställa frågan till mig hur det egentligen stod till.

Nu är det så att genom att snacka skit så här så skadar den personen sitt eget varumärke mer än mitt.

Det är inte heller första gången jag utsätts för det här i samband med min nykterhet. Jag börjar fundera på om det inte finns ett inbyggt behov hos en del människor att helt enkelt snacka skit för att själv framstå i bättre dager.

Kan det vara så att dessa personer har problem som kommer upp till ytan när dom ser att andra har kommit längre i livet och nykterhet än vad dom själva har gjort?

Ja oavsett vad det är så kan deras skitsnack skapa ett rykte som är svårt att tvätta bort för den som utsätts för detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar